Wednesday, March 23, 2011

Isu Klip Video Seks : Rakaman Sidang Media Tergempar Oleh YB Datuk Johari Abdul Berkenaan Dalang Di Sebalik Aksi Seks Palsu Dato' Seri Anwar Ibrahim..

Salam, selamat bertemu kembali..


Sidang media ini telah disampaikan oleh Ahli Parlimen Sungai Petani, YB Datuk Johari Abdul yang juga Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR Pusat. . Turut hadir YB Nurul Izzah Anwar, Naib Presiden PKR; YB Saifudin Nasution Ismail, Setiausaha Agung PKR dan lain-lain pimpinan..

- 3 dalang terlibat : iaitu Datuk T (Datuk Trio - bertiga) diketuai Tan Sri Rahim Tamby Chik, Datuk Shazryl Eskay dan Datuk Shuib Lazim.

- Tan Sri Rahim Tamby Chik ialah bekas Naib Presiden UMNO, bekas Ketua Menteri Melaka yang pernah kontroversi dengan kes skandal seks pada 1994. Juga pernah menjawat jawatan Pengerusi GABEM dan kini Pengerusi RISDA. Beliau pernah tewas jawatan Ketua Pemuda UMNO satu ketika dahulu ketika nama dan pengaruh DSAI naik memuncak di dalam UMNO.

-Datuk Shazryl ialah seorang ahli perniagaan yang berjaya di Kedah. Antara individu yang bersama-sama Tun Dr.M membangunkan Langkawi. Kini, berdepan dengan kes saman sebuah syarikat berkenaan projek kontroversi Jambatan Bengkok ke Singapura. Beliau beberapa kali kelihatan bersama-sama dalam program DSAI.

-Datuk Shuib Lazim ialah bekas senator dan bekas Ketua UMNO Bahagian Sungai Petani. Kini, beliau menyandang jawatan sebagai Bendahari PERKASA. Beliau juga merupakan bapa saudara kepada YB Datuk Johari Abdul. Beliau juga merupakan bapa mertua kepada YB Datuk Seri Mohd.Shafie Apdal, Naib Presiden UMNO dan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah pada ketika ini.


Baca lagi di SINI


p/s : Semakin terbongkar konspirasi paling jijik..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...