Tuesday, October 12, 2010

Konsert Lambert : Haram Yang Dihalalkan

Salam, selamat bertemu kembali..
Kita sedang berdepan dengan krisis identiti yang melibatkan golongan yang memiliki perlakuan tidak normal, diluar tabii dan dari konteks agama nyata haram!

Namun, mengapa apabila si Lambert hendak ke sini baru kita mula 'terhegeh-hegeh' memekik menjerit meminta masyarakat kita menolak budaya songsang ini sedangkan percambahan benih budaya ini di kalangan anak-anak kita sendiri semakin parah dan menakutkan.

Bohonglah jika ahli-ahli politik yang amat dihormati ini mengatakan bahawa isu homoseksual, lesbian, transgender di Malaysia adalah isu terpencil sedangkan hakikatnya bilangan golongan ini bukan lagi sedikit sebaliknya mempunyai kemampuan untuk membentuk undi majoriti dalam pilihan raya.

Masalah kita ialah, apabila para ahli akademik tampil dengan cadangan serta langkah berpaksikan hak asasi manusia untuk membantu golongan-golongan songsang yang terdiri daripada anak-anak belasan umur ini, ahli akademik itu pula akan dipandang sebagai anasir yang menyokong budaya songsang ini sekaligus dihentam kromo tanpa mengambil peduli pendekatan ilmiah yang digunapakai dalam menangani krisis identiti ini.

Baca lagi di SINI dan SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...