Tuesday, October 28, 2008

TAHNIAH SAHABAT-SAHABATKU..

Assalamualaikum semua..

Semalam penulis menerima dua khabar gembira dari dua orang sahabat yang telah menerima kehadiran orang baru dalam keluarga masing-masing.

Pertamanya penulis ucapkan tahniah kepada sahabat merangkap kekanda penulis nun jauh di bumi Syria, Ustaz Mohd.Nasaie Hj.Ismail dan isteri kerana dikurniakan puteri sulung mereka pada hari semalam.Khabarnya, TG Hj.Abdul Hadi Awang yang kebetulan berada di Syria berkesempatan melakukan upacara belah mulut pada hari ini, InsyaAllah.. Sebagai sahabat, penulis tumpang bergembira dengan lahirnya seorang lagi puteri yang mudah-mudah2an akan turut mewarisi perjuangan Islam sepertimana yang dilakukan ibu dan bapanya.. Allahu Akbar..

Keduanya, penulis juga ucapkan tahniah kepada sahabat ketika di Tingkatan 6 Atas, Mariani Mansor dan suami kerana dikurniakan Allah puteri sulung mereka yang diberi nama Adriana Sofea yang kini sudah berusia 2 minggu.. Semoga kekal bahagia selamanya, Insya Allah..

Ustaz Mohd.Nasaie dan isteri ketika majlis perkahwinan mereka pada 22 Disember tahun lalu.

Di sebelah beliau ialah bekas tahanan ISA yang kini telah diangkat menjadi ADUN Hulu Klang, YB Hj.Saari Sungib. Di hujung sekali sebelah kiri (yang dok tersengih tu), adik bongsu penulis, Ahmad Shukri. Di sebelah adik penulis itulah sahabat penulis yang kini di Acheh, Ust.Mohd.Fadhlullah Ismail manakala di sebelah beliau pula ialah Ust.Aris Fezul Ismail iaitu abang kepada Ust.Nasaie dan Ust.Fadhlullah.

Penulis juga ucapkan selamat berbahagia kepada kawan-kawan satu sekolah yang sudah pun berumahtangga antaranya Hai Ro, Ina Saufi, Wani J.10 dan yang akan berumahtangga pada bulan Januari depan iaitu Salam J.8.

Insya Allah, kalo takdak aral melintang dan diizinkan Allah, aku datang umah ko nanti ye Salam, hehe..

Gambar dipetik dari :http://tukulbesi.blogspot.com/search?updated-min=2007-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&updated-max=2008-01-01T00%3A00%3A00-08%3A00&max-results=12

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...