Friday, February 13, 2009

Maklumat Tergempar Yang Mengenakan Orang..

Assalamualaikum w.b.t..

Sebentar tadi iaitu jam 3.55 petang, penulis menerima satu SMS dari rakan baik penulis, Pak Teh yang kini menuntut di German Malaysian Institute (GMI) di Cheras. Berikut adalah mesejnya :

"...Maklumat yang baru diterima dr Putrajaya m'beritahu bhw Pakatan Rakyat m'ambil alih pentdbiran negara esok.. Anwar Ibrahim akan menjadi PM dan majlis angkt sumpah akan diadakan pd tghari esok..Pengumuman akan dibuat pd mlm ini dsemua berita tv..Pakatan Rakyat dah dpt tmbahan 35 kerusi dr Sabh dn Srwak..Difahamkan kerusi tersebut disumbangkn oleh TAT HENG PERABOT SDN.BHD, PERABOT JATI DAN PERABOT AH SENG..Tapi tak pasti kerusi kayu atau plastik..:-).."


Ha ha ha, kelakaunyee..ko jage Pak Teh, nanti ko balik Jengka 11, aku suruh ko belanja nasi ayam kat Restoran Mak Mah...heheh..

Jom kita pakat pekena kawan2 kita jom..


p/s : Mula2 baca punye la excited, alih2 kerusi plastik rupenye..haha

1 comment:

Anonymous said...

"pada petang tadi telah berlangsung acara angkat sumpah perdana menteri baru saudara Anwar bin Ibrahim di hadapan gambar Duli yang maha mulia seri paduka baginda yang di pertuaan Agong di rumah beliau di segambut dalam,majlis turut di saksikan oleh rakan-rakan dalam pakatan rakyat".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...