Sunday, February 1, 2009

2 Pemain Pakatan Rakyat FC Liga Perak Tak Nak Main Bola Dah..

Assalamualaikum w.b.t..

Berita asal :
Dua Adun PKR Perak letak jawatan - Malaysiakini

Selepas Nasarudin Hashim, pemain Barisan Nasional FC yang melompat menyertai seteru mereka Pakatan Rakyat FC minggu lalu, hari ini dua pemain pasukan pendahulu Liga Perak itu bertindak di luar dugaan apabila mengambil keputusan meletak jawatan sebagai pemain berkuatkuasa serta merta. Ini beerti kedua-dua pemain terbabit, Jamaluddin Mat Radzi dari Behrang dan Osman Jailu dari Changkat Jering di'larang' turun ke padang menyertai mana-mana perlawanan samaada di Liga Negeri mahupun Liga Persekutuan selama 5 tahun..

Terdahulu, Malaysiakini juga melaporkan desas-desus Timbalan Kapten Barisan Nasional FC di Liga Persekutuan, Mohd.Najib Razak ada melakukan pertemuan dengan kedua-dua pemain Pakatan Rakyat FC itu juga memegang jawatan penting di Liga Perak. Tengahari tadi juga, Kapten BN FC Liga Persekutuan, Abdullah Badawi mengulas ada kemungkinan pemain PR FC melompat ke BN FC..

Hal ini beerti Liga Perak perlu mengadakan pemilihan pemain semula di Changkat Jering dan Behrang dalam masa 60 hari.. Maka bersedialah penyokong-penyokong di kedua-dua kawasan terbabit menerima 'pembangunan segera' ye.. Nanti semua pengurus, jurulatih, kapten, dan pemain-pemain dari semua Liga akan turun ke sana, tak kira dari Pakatan Rakyat FC atau Barisan Nasional FC..

p/s : Politik Perak makin panas, politik NS makin panas, politik Pahang makin panas..



1 comment:

Anonymous said...

same2 kite nnt kn pe kesudahan cite ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...