Friday, April 17, 2009

Akhirnya tesisku dihantar..

Salam..

Gambar kitorang mse Annual Dinner RPPP kat Cititel Hotel, Mid Valley baru-baru ni..


1. Selamat bertemu semula kepada pengunjung semua..

2. Minggu ini merupakan minggu paling sibuk sepanjang 17 tahun aku bergelar pelajar. Lantaran sikap dan tabiat aku nie yang suka kerja bertangguh, maka terpaksalah memaksa mata ini disengkangkan selama 3 hari berturut-turut, bergelut menyiapkan tesis..huhu..

3. Dengan bertemankan sahabatku Arie, Mai dan Mat Jang, kami bertungkus lumus menyiapkan tesis masing-masing di Dataran Sastera..Ya Allah..tensennya..huhu..

4. Akhirnya, tepat jam 11.45 malam semalam, tesisku yang bertajuk "Pembangunan Ekonomi Berasaskan Sektor Industri Kecil dan Sederhana (IKS) Di Petempatan FELDA : Kajian Kes Di FELDA Jengka 15 dan Jengka 16" telah siap secara rasminya..Alhamdulillah..

5. Jutaan terima kasih dan penghargaan setinggi-tingginya kepada Pn.Syra Lawrence Maidin selaku penyelia tesis aku..kesabaranmu aku kagumi, melayan kerenah kami semua student 3rd Year yang nakal-nakal, huhu..

6. Kepada pensyarah-pensyarahku, Prof.Madya Dr.Norhaslina Hassan, Prof.Madya Dr.Melasutra Md.Dali, Dr.Safiah Yusmah Dato'Mohamad Yusoff, En.Wan Zulkifli Wan Ismail dan pembantu pengajarku, En.Akramin, En.Shahizan dan En.Zul Azman, budi baik dan pengorbanan kalian akan ku kenang selamanya...

7. Kurang lebih, 2 minggu akan datang merupakan fasa terakhir pengajianku di Universiti Malaya..3 tahun pengajian terlalu singkat ku rasakan..huhu..sedih rasanya nak meninggalkan kampus ni. Sayu hati nak berpisah dengan kawan-kawan...aku sedih..huhu. :-(

8. Esok pagi aku akan bertolak pulang ke bumi tercinta Pahang Darul Makmur, bertemu keluarga, ayah dan bonda yang dilanda kerinduan...nantikan kepulangan anakmu ini...huhu..


p/s : Selasa depan mula exam, hehehe

1 comment:

D'Rimba said...

PAHANG MEMBERI SERIBU KENANGAN INDAH PADAKU TERUTAMA BIDANG DEKLAMASI.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...