Monday, February 9, 2009

Al-Fatihah : Ahli Parlimen Bukit Gantang Meninggal Dunia


Berita menyedihkan dari Perak :

Al Fateehah, YB Hj Roslan Shahrom (MP Bukit Gantang) telah meninggal dunia sebentar tadi apabila terjatuh dari basikal yang dinaiki. Ia disahkan oleh YDP PAS Kawasan Batu Gajah. Jenazahnya sekarang berada di hospital untuk bedah siasat.

Dari blog Ust.Misbahul Munir http://misabah.blogspot.com/2009/02/berita-mengejut-yang-menyedihkan.html


p/s : Takziah kepada keluarga Allahyarham..satu pemergian yang tidak diduga..

3 comments:

Anonymous said...

nazri xkan takut kot bhas isu lompat parti aritu...

Anonymous said...

xda beza lompat parti anwar dgn najib..bagi aku anwar tlalu tksub nak jd PM..najib pun sma gak gila kuasa nak jd PM..nazri tlalu pcya pd pjuangan PR shingga ksalahan yg PR buat smua btul di mata nazri..bg pnulis nazri tidak menjawab soalan lps ttg isu lompat parti

Anonymous said...

salam anonymous..

berkenaan isu lompat parti, saya rasa jika saudara masih tidak bersetuju dgn saya, itu hak saudara.. saudara boleh kemukakan hujah saudara sendiri..cuma ramai yang berpendapat bhwa lompat versi anwar lebih bermaruah dari lompat versi najib..kenapa? sya sudah jelaskan..

saudara juga mengatakan "saya terlalu percaya pd perjuangan PR hingga sy menganggap semua kesalahan PR itu betul"..Pd saya ini adalah tuduhan yang tidak berasas, sy harap saudara dapat kemukakan apa kesalahan PR yang sy kata betul, tunjukkan buktinya.. bg sy, yg salah tetap salah, betul tetap betul, tak kira mana2 pihak baik BN mahupun PR.

saudara ajak saya berbahas, saya tiada masalah,aturkan pertemuan. sy lbih suka cra demikian dr berbahas di laman maya, lebih2 lagi dgn orang 'tak bernama' seperti saudara yang umpama lempar batu sembunyi tangan..

sy memang suka dgn perjuangan PR tetapi tidaklah saya menolak 100 peratus BN itu..yang buruk disingkir, yang molek diambil..

pepn, thanks sekali lagi pada En.Anonymous, hehe..salam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...