Saturday, January 17, 2009

Harapan dan Perubahan di UM : Pilihan Di Tangan Kita

Assalamualaikum w.b.t..

Isnin ini, 19 Januari 2009 adalah hari pembuangan undi bagi seluruh mahasiswa/i UM bagi menentukan barisan pimpinan MPMUM yang baru.. Penulis menyeru kepada seluruh rakan-rakan mahasiswa, turunlah beramai-ramai pada hari yang berkenaan bagi melakukan satu perubahan yang kita harap-harapkan selama ini.. Pilihlah calon-calon yang benar-benar boleh membawa suara kita di bawah ini ke peringkat yang lebih tinggi lagi..

Di Fakulti Sastera dan Sains Sosial, 4 calon akan merebut 2 kerusi MPMUM yang ditawarkan, calon-calon dari Penggerak Mahasiswa ialah Burhanuddin Hilmi dan Evaely Sabet manakala Pro Mahasiswa pula mempertaruhkan Mohd.Alwi Musa dan Zanarizma Ma Hussin..

Dalam tempoh kempen yang berbaki kira-kira satu hari setengah lagi ini, penulis menyeru kepada seluruh mahasiswa tidak kita tahun 1, 2 dan 3, pada pilihanraya kampus kali ini, kita perlu membuat satu perubahan drastik setelah lama kita berada di bawah kerajaan Aspirasi MPMUM.. Untuk sekali ini, undilah untuk perubahan, kita nilaikan prestasi mereka dari pihak Pro Mahasiswa..

Jika calon-calon Pro Mahasiswa yang menang itu nanti, tak buat kerja, tidak mendengar suara akar umbi, tidak membawa suara kita di bawah ini, tidak membela nasib kita, TUMBANGKAN mereka dalam pilihanraya akan datang.. Mahasiswa Tahun 1 dan 2 masih mempunyai peluang lagi untuk mengundi pada tahun depan..

Jadi, pada sesi ini, pastikan undi anda untuk Pro Mahasiswa, menangkan mereka, biarlah satu perobahan besar berlaku di UM ini..Jika kerajaan Pro Mahasiswa MPMUM nanti berjaya dibentuk, tetapi mereka juga tidak mahu mendengar suara kita, tidak bersama kita, kita JATUHKAN mereka pilihanraya tahun depan, sekiranya harapan dan perubahan yang mereka omong-omongkan itu tidak ditunaikan..

HARAPAN DAN PERUBAHAN :

PILIHAN DI TANGAN KITA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...